Jesteśmy jednym z głównych graczy europejskiego systemu parkingów, któremu na przestrzeni ostatnich sześciu dziesięcioleci udało się zdobyć bazę lojalnych klientów w wielu europejskich miastach.
Podstawą strategii firmy, koncentrującej się zarówno na odpowiedniej jakości planowania urbanistycznego, jak i optymalnym zarządzaniu siecią parkingów, są najważniejsze trzy filary:
- Ciągłe doskonalenie jakości usług naszej firmy;
- Zapewnienie innowacyjnej gamy rozwiązań transportowych, pozwalającej na sprostanie miejskim wyzwaniom;
- Ochrona środowiska dzięki realizacji odpowiedzialnej polityki firmy.
Fakty i liczby
Dzięki takiemu podejściu Grupa Interparking realizuje plan spójnego rozwoju i wzmacnia swoją obecność w dziewięciu krajach europejskich:
Belgii,
Holandii,
Francji,
Niemczech (jako Contipark),
Austrii (jako Contipark),
Włoszech,
Hiszpanii,
Polsce
i Rumunii.
To wszystko oznacza, że dla naszych klientów dostępnych jest 691 parkingów, obejmujących 316 116 miejsc parkingowych w różnych częściach Europy.
Grupa Interparking ma stabilną sytuację finansową; w 2014 roku przychody ze sprzedaży przekroczyły 372 miliony euro, natomiast wynik na EBIDTA to ponad 115 milionów euro.
Interparking jest członkiem licznych organizacji zrzeszających właścicieli parkingów w Europie. Firma otrzymała łącznie 148 nagród European Standard Parking Award, odzwierciedlających doskonałą jakość jej produktów i usług. Zdobycie ponad jednej trzeciej tego rodzaju nagród przyznanych w Europie jest potwierdzeniem naszej wiarygodności i doświadczenia w segmencie parkingów.